Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Sunday, August 29, 2010

AVENT~Teman setia Adam kini berwajah baru!

Salam,

Kawan setia Adam,cik Avent kini sudah bertukar rupa..


Kini


++++++


+++

Tip dah ditukar kpd jenis baru,
for baby age 2 yrs.
Tit jenis ni keras,so Adam dah x bleh geget lagi dah.Kalo tit yang biase tu,kejap jer tukar dah koyak balik.Tak larat dah Ummi nak hangkut kat kedai lagi.Dahler mahai..RM10 satu.Botak kepala Baba kalo tiap-tiap minggu nak kena tukar tit baru sayang oiiii!
Bila dah tukar yang neh,ayang gegetlah mcm mano pon,kompem x kan koyak punyo..
hahahhahahaha



Satu lagi kelebihan botol baru ni,penutup dia jenis yang permenant,x perlu dibuang bila nak guna,juz bukak jer mcm penutup air.Senang jenis mcm ni,x mudah hilang.Kalo yang lama tu,asek hilang jer penutupnyer.Dah ler Adam ni dah mula pandai sembunyik2
 barang,memang selalu hilang la.
Senang+Mudah


Appearence nyer pon menarek+tertarek
Comel

futnot:Avent neh mmg terbukti bagus utk Baby.Adam sejak lahir sampai sekarang,Alhamdulillah x pernah kembung.Sebab tu lah sampai sekarang rasa selesa nga Avent wpon regenya sedikit mahal,tapi berbaloi demi yg terbaek utk yang tersayang!

2 comments:

ummi nia said...

btul kak..ninia dulu guna botol susu jnis biasa2 jer..asal jer mlm, mesti nk kena sapu ubat..kang kalo xsapu kembung perut..mase dia umur 5 bln tkr tommie tippie..ninia xisap..then tkr avent..smp ke skrg nie duk guna botol avent..mahal tue mmg la mahal,tp xkn ada pepatah alah membeli menang memakai plak kn??

Masrina binti Alim said...

hmm..bagus kan avent ni?mmg x payah risau nak sapu ubat segala..Alhamdulillah..btol tu,alah membeli,tapi menang memakai..
xpe melabur lebih sket pd benda yg perlu kan?
utk si manje bucuk kite jugak..hee