Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Thursday, October 7, 2010

I'm so impressed!

Salam,

Ni adalah aksi Adam kat Alamanda semalam.

video

Gaya dia main tuh macam main permainan laluan berhalang.Ummi kagum tengok dia berlari dari satu terowong ke terowong yang lain.Dah makin bijak sekarang my big boy!
Suka sangat tengok perkembangan dia dari hari ke hari.Apa lagi,Ummi duk nga dia 24 jam.Never missed his milestone.Itu yang sgt bermakna sebenarnya.

Cumanya lagi,Ummi tengah gigih berusaha nak bantu proses percakapan dia.Bercakap nga dia selalu,tell him what is can do and what is can not do.
Buat masa sekarang,Ummi tau ape yang dia cube nak sampaikan melalui body language+sebutan yang kurang jelas tuh.Dia dah tau dan faham banyak benda,cuma x boleh nak tafsirkan melalui kata-kata.It's ok lah kot,let he learn by his own way.Nak pakse sgt pon x boleh jugak kan.Milestone bb ni x sama,btol tak?
Insyallah,suatu hari nanti dia akan boleh bercakap jugak.Jadi teman Ummi berceloteh,ye sayang.




No comments: