Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Sunday, July 18, 2010

Orang ada nuffnang..dia pon sebok lah jugak nak add nuffnang Pp

Wakakakakkaka..
^___^ Gelak untuk diri sendiri


Blog saya ni dah ada ads Nuffnang.Cewaaaahhh,macam apa jer kan???Orang taruk Nuffnang,kita pon seboklah jugak nak ada Nuffnang.Kihkihkih..
Dengan bersemangat nya malam tadi,buat seme ni.Saje-saje jer nak taruk benda baru kat page ni,juz for fun k!
***Orang lain dah berkepuk-kepuk dapat duit hasil Nuffnang ni,saya baru la terhegeh-hegeh nak add yer..hihihiihi


Tak mengharap apa-apa pon dari Ads ni.Setakat blogger macam saya ni ha..membebel pon ntah apa-apa.Jangan haraplah nak dapat terima check from Nuffnang..traffic pon tak ada lah sesesak mana kat blog saya ni pon,huhuhuhuuhu..memang mak x kesah la kan..


TAk kesah lah pasal traffic ke,duit ke..apa yang penting,saya ber'blogging' hanya untuk suka-suka,sekadar berkongsi cerita dengan kawan-kawan.Not more than that.







No comments: