Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Sunday, July 18, 2010

Beria melalak..boleh pulak bercakap ;))

Selalu buat kelakar lah anak Ummi ni.Ada ke patut,beria dia menangis tadi psl kepala nya terhantuk kat meja.Tengah-tengah menangis tuh,dia cakap "dahhhh.."
Teros stop nangis dan gelak-gelak.MAin-main ker ape budak ni?

Sekarang ni,pantang sakit..tak kiralah sakit kat mane,kepala ker,kaki ker..tapi hulur tangan kat Ummi suh tiup.
PAstu cakap "dahhhhh.."
Maknanya dah hilang lah sakit dia tu..

Eiiiii..buat Ummi geram jer ngan dia..cerdik bukan main lagi.ADamlah tempat Ummi nak gaduh,nak manje2,teman Ummi sembang-sembang bila BAba g kerja,juga assistant time Ummi masak+kemas umah..
Adamlah segalanya..mmmmmmuahhhhhhhhssss




Engkaulah puja-----an hatiku

2 comments:

syedina said...

Mesti Adam mulut pot pet cm ummi die ek...hehe

Masrina binti Alim said...

HEe...agaknya lah Dina..
mana tumpahnya kuah kalu tak ke nasi..ye x???heee