Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Tuesday, March 29, 2011

Imaginasi dan kreativiti anak berumur 2 tahun

wah wah wah wah kreatipnya anak Ummi neh.dah pandai rekabentuk lego nga sendirinya!
bravo my son.i'm proud of u.dah banyak hasil bentuk lego yg dia buat like pistol,keretapi dan kamera.
kreatip kan dia?

Ummi selalu la duk perhatikan waktu dia bermain.dia sgt suka tgk tayar toy car berpusing,"wondering how it work"... maybe.pemikiran dia sgt teknikal.boy la katakan.mmg suka la kapal terbang,lori,buldozer dan yg sewaktu dgn nya.

bila dia dah siap bentuk satu-satu benda,cepat2 tunjuk kat Ummi+Baba.kami pon buat2la kagum nga hasil ciptaan dia.pastuh bg puji-pujian sket tanda appreciate usaha dia kan.nampak la dr riak muke dia heppi bila kami buat mcm tuh.motivate kan dia spy lbh berusaha ;)) psikologi anak-anak ni kena belajar jugak kan?

sempatlah jugak record video neh malam tadi

layanzzzzzz

video 
 mulot bising duk bercakap.siap nga membilang lagi.

sewiusnya muka dia

nak tau shaye buat ape ni???

tadaaaaaaa

^^^^^
^^

senapang bamboo.
wakakakakka




No comments: