Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Friday, March 11, 2011

Aliff,Ba,Ta..now dah sampai Sin (^______^)

Bermula umur berapa korang kenalkan huruf Hijaaiyyah kepada anak-anak?

Petang nih Ummi nak berkongsi ngan ibu-ibu,tentang satu belog yang saya kire amat berguna isi entrynya.

http://darwishndarwisya.blogspot.com

Mungkin ade di antara kite sudah bace entry2 belog ini.Juz nak share di sini.
Saya sgt2 kagum dgn usaha gigih seorang ibu yg berjaya mendidik putera dan puterinya menguasai Al-Quran,sejak dari lahir.Bahkan, puteri sulungnya sudah berjaya menghafaz 30 surah seawal usianya 3 tahun!Mengejutkan bukan?

I was really inspired her after read most of her entries!We are on the same boat...(punya hasrat dan cita yg same)


Memandangkan my prince pon dah 2 tahun,dia pon dah boleh sebut Huruf Hijaiyyah dari Aliff sampai Sin jadi saya akan teruskan usaha.Biarlah tidak sehebat adik Darwisya pencapaian Adam,jika sudah boleh bace Quran seawal 4 tahun pon saya rase sudah mencukupi.Insyaallah *semoga Allah sentiasa mendengar doa ini*

Satu lagi yang saya nak kongsi kat sini,(juge dari belog http://darwishndarwisya.blogspot.com) adalah tentang satu laman web yang menjual produk yang boleh membantu pendidikan awal kanak-kanak,iaitu AdikBijak.com

 Kepada ibu-ibu yang berminat untuk mendapatkan apa jua jenis bahan untuk pendidikan awal anak,sila klik sini! 








Semoga dia menjadi puteraku yg soleh..
Ameen

No comments: