Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Sunday, March 20, 2011

Hepi nya shaye bila dapat polok-polok+gomol-gomol nga Baba shaye!

video

Gelagat seorang bapa dan anak setelah hampir sepuloh hari x jumpa..
So sweet!!
rite???
Tu baru sepuloh hari x jumpa,kalau lebih lama x tau la macam mana.Baik si anak,mau pon si bapa nye,dua2 pon same merindu tahap gaban.

Masa kat kampong,makcik2 Adam duk usik la dia,tanya Baba pergi mane.Nak tau ape reaksi Adam?
Nga pantasnya ke muka pintu ingatkan Baba dia btol2 balik jumpa dia.
Alahai anak...

Yang si Baba pulak,kalo nampak lori or bus or buldozer kat tepi jalan nga otomatik nya sebut "Ya Allah,basyarnyeeee"
Duk ingatkn Adam ade kat sebelah dia.Memang Adam suka sebut "Ya Allah,basyarnyeee" bila nampak lori or bus or buldozer kat tepi jalan.Memang trademark dia la tu.

Betapa utuhnya kasih sayang dua beranak nih.Sangat taching la orang kate kan.
(kalo ai,rasanya sampai terbawak-bawak dlm mimpi rasanya kalo duk jauh nga anak teruna pujaan hati sorang ni.tak sanggupla rasanya..i can't imagine if it happen to me!no no no!dah terbiasa berkepit dua puloh empat jam,berpisah sesaat pon x sanggup rasanya =) )


No comments: