Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Friday, March 11, 2011

Entry khas buat suami tercinta;Happy 3rd Anniversary Abang!

Bulan Mac adalah bulan meraikan cinta kami!Bulan Mac juga besday Ummi..juge best day my ayah.Penuh dgn hari-hari indah =)

 08032008,our big day...


and after 3 years,
^
^
^
^
08032011,kita sudah bertiga+our new coming princess



Happy 3rd Anniversary Abang!
Diam x diam,dah 3 tahun kita bersama melayari alam rumahtangga yg indah ini kan?Dalam indah itu,byk juge dugaan+susah yg kita lalui,namun tak terasa kelat+pahit+masam seme tu kan.Betapa besarnya nikmat rumahtangga.



Dear Abang,
Thanks a lot krn sudi menerima diri Na apa adanya.Perhatian,cinta dan kasih yg Abang curahkan cukup buat Na bahagia.Yang teramat penting,sokongan Abang benar2 buat Na kuat utk teros mengharungi hari-hari mendatang.Terima kasih juge krn menghargai diri Na yg serba kekurangan.


Tanpa Abang,mungkin Na x mampu tersenyum seceria hari ini.


Doa Na,agar apa yg kita lalui dihari-hari yg lalu akan mematangkan kita dlm melayari bahtera cinta kita ini,agar mahligai kaseh yg kita bina ini akan kekal ke alam syurga.
Semoga kita berjaya mengharungi apa jua rintangan yg menghalang,mendidik permata hati kita menjadi zuriat soleh solehah.


Semoga Allah sentiasa menitipkan kasih sayang serta rahmatNya atas cinta kita ini.


Didiklah Na sentiasa spy Na menjadi isteri serta ibu yg terbaik buat Abang dan anak-anak.Jangan biarkan Na lalai serta alpa walau sesaat pon.





1 comment:

Nobita Sensei said...

ni yang rasa nak kawin cepat ni.