Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Thursday, September 2, 2010

Lip-Lap-Lip-Lap Anak Mami *______________*

*mode yang sgt hepppiiii*

^_______________________^

wah,lebarnye senyum!ade pape kew???
heeee..


sekadar gambar hiasan

Petang tadi,pergi Wah Chan kat Kuantan.
Tertarik nga iklan kat TV.
beli satu percuma satu!

propaganda semata-mata rupanya,bukan semua item buy one free one.Juz item yg one set jer dapat percuma.Tapi,still gak ade item yg 50% discount.
Pastu,bagi emas 916 lak dapat beli nga harga rendah.
Kalau harga pasaran emas 916 adalah RM144/gram,tapi kat Wah Chan ni customer dapat beli ngan harga yang sgt rendah ,iaitu RM127/gram.
Murahkan???

So,ape lagi...
Ummi teros menunaikan hajat la kan.Memang sudah pasang niat nak tambah koleksi barang kemas.Tapi,beli ni bukan ngan duit Incik Suami taw,tapi Ummi beli ngan duit kutu.
Hasil dana bulanan yang diberi oleh Incik Suami.Menabung sket2,lame2 jadi bukit.ye takk?
[ai ni mmg suka beli barang kemas.bukan ape,dari duit duk habes nga sopeng yg bukan2 lebih baik beli emas.Emas tu kan satu bentuk pelaburan jugak.Lagipon,emas ni regenya sentiasa naik.Esok2 kalo nak guna duit,boleh dijual.LAku!yelah,kita ni bukannya akan sentiasa senang.Entah esok lusa bakalan susah menimpa.So,sediakan payung sblom hujan.Itu yang terbaek]

Jadi,kepada sesiapa yg berminat dan berniat nak beli barang kemas,bolehlah berkunjung ke mana2 kedai Wah Chan di tempat anda sekarang.Memang sgt untung.Bukan senang nak beli emas nga harga serendah RM127/gram sekarang neh!



4 comments:

Cik Luva Arh said...

mas, ah ni.. lawa blog mas..adam tu sgt comel.. nti, sudi2 la folow blog ah yer..baru nk blaja wat blog..ngee..

Masrina binti Alim said...

terkezut tgk moke ah kt list follower ore ni..welcome to blogger world!!
ah balik rayo dok tahun ni?ore rayo kelate tahun ni..

Jiey Mien said...

Wahhhh.. syoknya shopping ry..
=)

http://kernakasihkita.blogspot.com

lydzar said...

wahhh lip lap la dia beraya nnt yer..

sy takdek pon koleksi lip lap lip lap ni hukhukhuk

btw, sudi-sudilah amek kad raya dari kami kt blog saya yer. Salam Aidilfitri