Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Thursday, September 2, 2010

Anak sapo lah yang sesat masuk umah aku ni???

Salam..

Siaran pagi Khamis,23 Ramadhan 1431m

Ini adalah kisah yang berlaku petang semalam,ketika Ummi tengah syok duk keletung-keletang masak juadah berbuka.

Sangat terkejut,bila nampak sorang budak ni tengah merangkak kat dapur aku.Rase cam nak menjerit jer.Terkezut gilerrr!!
Mana datangnya makhluk ni,tu yang buat aku pelik.Heran bin ajaib..

Aku nak ambik makhluk tu,tapi x pat.Dia lompat-lompat ke arah ku tanda protes.Uisshh,garang jugak dia ni,x padan nga kecik.Then hubby cuba,berjaya tangkap then buang kat semak belakang umah.
Apa???buang kat semak??
Ish..Ish..ini dah jadi kes buang bayi ni..
hahahaha..
mesti korang pikir Ummi ni kejam giler kan.
heee..

Taklah Ummi sekejam tu,sebab baby tu adalah..


^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Saya adalah seekor ketam nipah!!!
Hahahahha..
Wakakakakka..
Wakena luuuuu!!


Nebes x dengar citer ai???heee..
Jangan mare daaaaa..


Tapi,Ummu still terpikir2 mane datangnya anak ketam ni.Pandai pulak dia masuk umah kami.
Incik Suami cakap,mayB dari semak blakang umah ni,jauh kat belakang tu katanya ade paya.
hurmmmm...agaknya la kan.
Cian dia,jauh tersesat.
Pulanglah ke tempat asalmu!

2 comments:

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

hahaha lin baca mula2, ingat anak kucing..hahaha tapi dah buang dlm semak tu, lain mcm plak rasanye..berdebar lin!mas bole buat skrip la!..hahaha :P

Masrina binti Alim said...

hahaha..saje je nak wat nebes orang..tapi memula tu,kita sendiri pon terkejut bila nampak ketam tu.
mmg kelaka la bila ingat balik..