Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Thursday, September 23, 2010

*Bangun pagi-pagi siram pokok munge,pokok munge melor tanam tepi pagar..la-la-la"

Salam,


Sangat rajin anak lelaki Ummi ni :))
Tulun Ummi siram pokok munge cantik kat tepi pagar [pokok munge raya yang tgh nazak,habis daun digigit belalang.Tak tau nak wat camaner lagi dah.Kena beli racun perosak lah kalo macam ni]
Tapi Adam tetap rajin siram,walopon pokok munge tu tgh nyawa-nyawa ikan.
Tengoklah aksi si kenit ai yang rajin amat sangat ni


Rajin kan anak teruna ai ni???
Ade sape2 yang berminat nak jadikan menantu???
tehheeeeee


Siram elok-elok yer sayang.Bagus anak Ummi ni,mencontohi kerajinan Baba yang suka tulun Ummi siram poko munge di laman.
*Bapa borek anak rintik*
yer tak??


Teman sebelah umah datang melawat,Firdaus nama nyer.


Berlakulah dialog antara mereka
Firdaus:wah,rajin nyer awak siram pokok munge
Adam:saya bosanlah duk dlm umah terperap jer.cantik tak munge Ummi saya?
Firdaus:hmmm..cantik.Munge2 Ummi saya pon cantik jugak tau.
[gayanyer cam ayam dan itik bercakap,satu ape pon x paham..]


Dah puas siram munge+bersembang,dia pon buatlah aksi lucu nak kasik Ummi tergelak sampai pecah perut.
Penghibur hati Ummi selalu


4 comments:

d'ya fiza said...

rajin budak sorg ni...meh dtg tlg siram pokok untie lak...hehhee

Masrina binti Alim said...

hmm..tatau nape rajin sgt ptg tuh..tukar mood kot..heee

cha said...

ingat ada awek kat rumah sebelah tadi, canni cop buat menantu la... haha.

Masrina binti Alim said...

awek ade kat sebelah tu antiey,tapi pangkat kakak laa..tapi jiran sebelah lagi ade..damia namanya,kecik agi..comeiiii..{gatai bunyik nyer tuh..ahaksssss}