Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Thursday, November 11, 2010

Baba selalu inginkan yang terbaek utk famili tersayang <(^__*)>


Demi famili tersayang,BAba sentiasa berikan yang terbaek.Sentiasa berusaha jadi yang terbaek buat anak-anak+isteri tercinta.
Jadi,Baba belikan penapis air baru

Dr.Sukida Water Filter



Jiran masa kat JB dulu memang amalkan minum air Dr.Sukida ni,Alhamdulillah dgn izin Allah jugak derita akibat migrain beransur-ansur hilang.Anak yang dilahirkan jugak kulitnya putih melepak,gebu dan mulus.Memang lain sgt dari adik-beradik dia yang lain.
Banyak jugak Ummi dgr citer ttg air Dr.Sukida ni,semuanya positip belaka.
Macam-macam khasiat dia.


Tenkiu Baba coz gantikan water filter yang lama tuh dgn yang lebih baik.MOga kita sekuarga sehat dari sebarang penyakit yang tidak diingini.Insyallah
**Kita hanya berusaha,Allah yang menentukan segalanya**

2 comments:

Rizziela said...

saya pakai Coway...air sekarang memang tak bersihkan..atleast kena ada gak penapis air satu setiap rumah

Masrina binti Alim said...

hmm..btol tuh..mcm2 ade kat dlm tuh,klorin,plumbum,karat..tuh lah agen yg menyebabkan wujudnya kanser n mcm2 penyakit yg pelik2 skang nih..kita yg x sedar..