Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Sunday, April 18, 2010

~ BaBy's SpECiaL pOSe CoNTesT ~

Salam..haaaaa...ni ada satu lagi contest utk disertai oleh para ibu sekalian.
~ BaBy's SpECiaL pOSe CoNTesT ~
Kenapa pose ini special pada Ummi?
Gambar ni diambil masa tengah bergurau senda melayan anak teruna saya ni.
Sambil2 tu,saya ambik gambar dia.Memang dah jadi hobi,amik gambar dan buat koleksi dalam album.Mula2 tu,pose dia biasa2 jer,tapi bila saya klik button snap tetiba dia buat pose macam tu.Kira pose candid la ni.Kelakar sgt muka dia masa ni,nampak giginya yg jarang tu..memang saya n husben gelak habes mula2 tgk gambar ni.
Dan inilah hasilnya..
^^^^
^^^
^

Harap2,gambar ni dapatla menarik perhatian juri yer!!!

Nama:Adam Khalish bin Mohd Shapiza Tarikh lahir:14/02/2009 Nama Ibu:Masrina Alim Email:shadamina@gmail.com Cuba2 saja sbg hobi.Kalah atau menang belakang kira.
Jom sertai contest menarik ni!!

2 comments:

aqilahheaven said...

huhuhuh.. same mcm aqilah.. kalau bergambar air liur penuh.. huhuhu.. good luck dear!

Masrina binti Alim said...

hurmm..air liur asek meleleh jer.tak tau nak buat mcm mana agi dah.tp semenjak dua menjak nie,dah makin berkurangla air liur dia tue..baju habes la naik tahi lalat..heee