Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Friday, March 5, 2010

Alhamdulillah,sudah 26 tahun aku hidup di atas muka bumi Allah SWT.

Alhamdulilah A'la Kulli Nikmah...
Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..
Alhamdulillah.. Kerana aku maseh lagi bernafas..menikmati hidup ini dgn penuh kesyukuran...
Alhamdulillah..
Kerana aku sampai di usia ini dgn segala nikmat yg ada..
Alhamdulillah..
Kerana adanya insan2 tersayang di sepanjang usiaku,Mek,Ayah n all my siblings..
Limpahan kaseh sayang yg x bertepi pada mereka..
Abang,suamiku yg tercinta..Cintamu tulus tanpa sebarang syarat.. My Little Prince,Adam Khalish kurniaan Ilahi yg terbesar dlm hidupku..
Last 2 years..080308.. Akad Nikah yg dilafazkan Abang.. Was my besday present ke-24 yang paling istimewa.. Aku bergelar isteri kpd seorang lelaki yg ikhlas n tulus kasehnya padaku..
Last year..140209.. Kelahiran Si Comel berwajah japanese.. Was my besday present ke-25 yang paling indah.. Dianugerahkan putera yg sungguh comel di hati kami.. Sekaligus aku dinaikkan pangkat menjadi seorang ibu.. Keindahan yg x terkata dgn kata2..
This year... Aku menyambut Hari Lahir yg ke-26 dgn status 'Full Time Housewife'.. Tergalas seribu tanggungjwb yg perlu dilaksanakan smentara maseh berkesempatan.. Alhamdulillah atas segalanya Ya Allah, Ya Rahman! Next Year.. Aku tidak tahu apakah maseh ada peluang.. Menyambut Hari Lahir ku yg ke-27.. No one knows... Hanya berdoa pada Yang Kuasa,agar diberi kesempatan itu.. Maseh banyak impian yg ingin kutunaikan pada insan2 tersayang.. Impian ku.... Untuk menjadi isteri n ibu yg bertanggungjawab.. Sekaligus menjadi anak yg berjasa kpd org tua yg ku kasehi.. Semoga ada di sana rezeki buatku,jua buat org tua ku.. Semoga imanku tetap biar apa jua dugaan yg tiba.. Dewasalah aku sebagai Muslimah yg terbaek.. Amin...Amin..Amin..Ya Rabbal A'lamin.. ^^^^^^^ Celebration????
Hurmmm..KIV dolu till Baba finish plant shutdown,then baru celebrate.. Celebration kali ni kena plan baek punya.. Coz 4 in 1 celebration..
Our Big Day's Celebration
*********
Besday Adam(1402)+Besday Baba(2101)+Besday Ummi(0603)+ Our 2nd Anniversary(0803)

No comments: