Hitam Putih Kehidupanku

Hitam Putih Kehidupanku

AdikBijak.com

AdikBijak.com
Pendidikan Awal Si Manja anda bermula di sini!

Sunday, August 2, 2009

H1N1..so scarry!!!!!

arini aku MC...bangun jer tdo pagi tadi,kepala ku rasa mlayang2...tekak pun rasa perit jer...tp aku bersiap gak nk g sekolah...dah siap semua tinggal nak pakai tudung jer,tiba2 aku rasa cam nak pitam n terus baring..aku ckp ngan suami yg aku btul2 x larat nak g sekolah...lenguh satu badan..aku pn x tau knp..then suami ckp suh aku rehat jer..tghari nanti dia balik bawak aku g klinik..adam kami anta g umah pengasuh mcm biasa..spy aku bleh rehat..pas suami g opis, aku terus tdo...punya lama aku tdo..dari kul 7.30 pg sampai la 12.00 thgari..tu pun tersedar pasal suami aku balik nak g klinik..memg aku x sedar langsung..then siap2 lebih kurang jer..terus g klinik...sampai klinik kul 12.30 tghari..merata gak la cr klinik, pasal banyak yg tutup lunch hour...nasib ada satu klinik ni, still lg bukak...dlm 5 min tunggu, aku n suami masuk jupa dr...dr ckp tekak aku bengkak cket..n bleh jd demam kalu x mkn ubat terus.... nasib baik x demam..kalu demam, memng suspect H1N1 la...most of da symptom ada, except fever jer yg x da..Alhamdulillah...lega rasanya..then dr bagi aku mc tuk ari ni..so, esok bleh g sek balik la..
balik jer dr klinik, aku mkn ubat yg dr bagi..pas smayang zohor, aku tido balik..kul 5 ptg baru bangun..dah lewat nak g amik Adam..pas smayang asar aku terus g amik Adam..sampai umah pengasuh, aku terus panggil Adam..dr jauh dia senyum kat aku..punya la excited dia tgk aku...rindu akt umi agaknya..ni wajah adam yg beria sgt gelak bila tgk aku...

No comments: